Guida à l'acquistu di denti di bucket

I denti di bucket di l'escavatore sò i parti chjave di l'escavatore.Da una banda, i denti di u bucket, cum'è u pioniere di u bucket, ponenu i fundamenti per l'escavatore per scavà a terra è scavà fossi.I denti di bucket più cumuni in u mercatu pò esse divisu in denti di roccia (per minerale di ferru, petra, etc.), denti di terra (per scavà terra, sabbia, etc.), è denti conici (per a minera di carbone) se classificatu secondu u scopu applicabile di denti bucket.

边框(展222示的图片里都可以给我们加上这个边框吗)_副本

(1) casting sabbia: sabbia casting denti bucket bisognu di u costu più bassu, cusì u prezzu hè u più prezzu di tutti i denti bucket prucessu, ma relative à a forgiatura è a fusione di precisione, u livellu di prucessu di pruduzzioni è a qualità hè u più bassu.

(2) casting di precisione: prezzu cumpleta, qualità, vendite è reputazione, è parechji altri elementi, i denti di bucket di u prucessu di casting di precisione sò a vendita mainstream in u mercatu, ancu s'è i requisiti per u costu di u prucessu hè moderatu, ma i requisiti per i crudi. i materiali sò assai esigenti, u livellu di prucessu di pruduzzione hè ancu altu.

(3) forging and pressing casting: u costu di stu prucessu di pruduzzioni hè u più altu di i trè prucessi, cusì u prezzu di vendita hè ancu u più caru, ma per assicurà chì u livellu di l'industria di forgiatura è casting è a qualità di i denti di u bucket hè ancu u megliu!

Perchè qualchi denti bucket usatu per un tempu più longu, è qualchi usu di un tempu più cortu. L'usu di u dente bucket hè diversu, marca currispundenti dinù hè differente, ma u criteriu chì seguita quandu sceglie è cumprà basicamente hè simile pocu differente. a durata di usu.

Sè a draga hè risuscitatu per fà u travagliu di terra, a freccia di rimpiazzà u dente di bucket ogni annu è a dumanda hè relativamente chjuca, per quessa, hè cunsigliatu di sceglie u forgiamentu è pressing casting bucket tooth, ancu s'ellu u prezzu hè assai più altu, ma u serviziu. a vita, a tecnulugia di produzzione è a qualità sò u megliu.

Sè u numeru di esigenze di denti bucket sò grande, allura i bisogni di denti bucket performance costu hè relativamente altu, tandu precisione casting denti bucket da u prezzu, a qualità, u rendiment di costu è u rendiment resistenza di usura hè assai bona.


Tempu di pubblicazione: 17 dicembre 2019