Requisiti di fabricazione di pin di bucket

Oghje in l'ecunumia di u mercatu, cù u migliuramentu cuntinuu di a tecnulugia, è ancu u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia, u campu di l'ingegneria attuale in l'ecunumia di u mercatu hà una certa tendenza di sviluppu, è avà u pin di bucket hè principalmente utilizatu in l'escavatore d'oghje più. widely.In l'usu di a so machina, hà boni caratteristiche.In ordine per fà i so prudutti in usu, cù una bona funzione, cusì in a produzzione è a fabricazione currispundenti, ci sò certi standard.

In u pin di denti bucket per l 'usu currispundenti di lu hà una bona funzione, avà ghjente in u prucessu currispundenti di i so prudutti, ci sò certi standard.That à dì, quandu u pruduttu finitu hè pruduciutu, u flussu di prucessu standard hè aduttatu. In u prucessu di trasfurmazioni currispundenti, ci sò casting in sabbia, forgiatura è casting di precisione.

Pin bucket in l'applicazione di e persone, per via di a so bona funzione, cusì pò esse largamente utilizatu in diverse applicazioni di machini. In ordine per fà in l'applicazione, hà a bona caratteristica, per quessa, porta nantu à a produzzione currispundenti à u so pruduttu. cuntinuà a fabricazione secondu a dumanda relativamente stretta.

1. U prucessu di forgiatura include: taglio di materiali in dimensioni richieste, riscaldamentu, forgiatura, trattamentu termale, pulizia è ispezione. .Tutti sò esposti à i stessi periculi dannosi ambientali è di u travagliu; In grandi attelli di forgiatura, i periculi varienu cù u travagliu.
E cundizioni di travagliu, ancu s'è e cundizioni di travagliu varienu secondu u tipu di forgiatura, anu certe caratteristiche in cumunu: travagliu manuale moderatu intensu, un microclima seccu è caldu, u rumore è vibrazioni, è a contaminazione di l'aria da u fumu.
2. I travagliadori sò esposti à l'aria d'alta temperatura è a radiazione termale à u stessu tempu, risultatu in l'accumulazione di u calore in u corpu, u calore più u calore metabolicu, risultatu in un squilibrio di dissipazione di calore è cambiamenti patologichi. A quantità di sudore prodotta da un 8- U travagliu di l'ora varierà cù l'ambiente di gasu chjucu, u sforzu fisicu è u gradu di adattazione termale, generalmente varieghja da 1,5 à 5 litri, o ancu più altu. hè di solitu 55 ~ 95.However, in un grande attellu di forgiatura, u puntu di travagliu vicinu à u furnace di riscaldamentu o di a macchina di martellate di goccia pò esse altu cum'è 150 ~ 190. Facilmente causanu a mancanza di sali è spasmi di u calore. L'esposizione à i cambiamenti microclimatici durante u friddu staggione pò cuntribuisce à l'adattazione, ma i cambiamenti rapidi è troppu frequenti ponu esse risichi per a salute.
Inquinamentu di l'aria: l'aria in u locu di travagliu pò cuntene fuliggine, monossidu di carbonu, anidride carbonica, diossidu di sulfuru, o acroleina, secondu u tipu di carburante utilizatu in u fornu di riscaldamentu è l'impurità cuntenute, è ancu l'efficienza di combustione, u flussu d'aria è a ventilazione. .
Rumore è vibrazione: u marteddu di forgiatura tippu inevitabbilmente pruducia u rumore è a vibrazione di freccia bassa, ma pò ancu avè certi cumpunenti d'alta freccia, u livellu di pressione di u sonu di 95 ~ 115 db. L'esposizione di i travagliadori à a vibrazione di forgiatura pò esse risultatu in temperamentality è disfunzioni. chì pò riduce a capacità di travagliu è affettà a sicurità.

ewq


Tempu di post: 23-dic-2019